Za przestrzeganie wytycznych w trakcie epidemii wirusa SARS- CoV-2 zobowiązana jest osoba, która zamawia ognisko.Odpowiada ona za przebieg imprezy zgodny z wytycznymi Inspekcji Sanitarnej.Dotyczy to miedzy innymi środków do dezynfekcji rak, listy uczestników, itd.
NOWY NUMER 518 796 513 i NOWY MAIL : ogniskamarcelin@gmail.com
Regulamin wynajęcia miejsca na organizacje ogniska.
Zmiana warunków od 1 stycznia 2020 r.
1.Ognisko odbywa się wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu.
2.Miejsce na ognisko jest miejscem do wynajęcia na max.50 osób.
3.Miejsce na ognisko jest przeznaczone wyłącznie do organizacji spotkań rodzinnych i okolicznościowych.
4.Nie zezwala na organizacje imprez integracyjnych i innych spotkań firmowych bez uzyskania zgody.
5. Zabrania się podnajmowanie miejsca na ognisko dla animatorów i innych firm zajmujących się profesjonalną organizacją imprez.
6 .Zabrania się używania na terenie miejsca na ognisko sprzętu nagłaśniającego.
7.Postawienie namiotu, Toy –Toya wymaga osobnej zgody.
8. Zorganizowanie ogniska możliwe jest po dokonaniu wpłaty na konto i uzyskaniu potwierdzenia .
9. Zgodę na organizacje ogniska można otrzymać tylko pod nr tel. 518 796 513 lub wysłaniu zapytania na adres e-mail: ogniskamarcelin@gmail.com i otrzymaniu odpowiedzi z potwierdzeniem zgody na organizacje ogniska po wpłacie całości kwoty na konto. Wpłaty należy dokonać w terminie 3 dni od rezerwacji telefonicznej.
W zapytaniu należy podać :termin planowanego ogniska , czas trwania, nazwisko osoby odpowiedzialnej za wynajem miejsca na ognisko i nr telefonu.
10. Dzieci i młodzież mogą korzystać z miejsca na ognisko tylko w obecności pełnoletniego opiekuna.
11.Osoby odpowiedzialne za prowadzenie ogniska zobowiązane są skutecznego zagaszenia ognia po zakończeniu spotkania.
12.Kije do kiełbasek zakończeniu imprezy w tej samej ilości mają być pozostawione na terenie stajni.Zabrania się łamania i palenia kijków przeznaczonych do pieczenia kiełbasek.
13. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki , utratę zdrowia i uszkodzenie ciała i mienia podczas trwania imprezy przy ognisku.
14.Po wpłacie całości kwoty na konto ( w terminie 3 dni od wstępnej rezerwacji ) potwierdzam termin.Jeżeli nie będzie wpłaty termin może zostać sprzedany innym zainteresowanym.
W tytule przelewu proszę podać datę ogniska i godzinę oraz nazwisko osoby rezerwującej. Jeśli faktura ma być wystawiona na firmę musi być podana nazwa firmy ( opcjonalnie NIP )
Nr konta:
87 1020 4027 0000 1402 0740 2193
PPH Bogna
ul.Strzegomska 3
60-194 Poznań
16.Odwołanie ogniska jest możliwe tylko z powodu ulewnego deszczu! Wietrzna i chłodna pogoda nie jest powodem odwołania ogniska.
Tylko z powodu ulewnego deszczu zwracamy wpłatę.
17.W przypadku nie przestrzegania zasad podanych w regulaminie organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy także podczas jej trwania.
18. Wpłata na konto jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.
19. Powyżej 50 osób wynajem musi być uzgodniony oraz musi być wynajęty toy- toy.
Cennik wynajęcia miejsca na ognisko.
Do 3 godzin 400,00 zł powyżej tego czasu dopłata za każdą następną godzinę 130,00 zł.
Możliwe jest wynajęcie toy -toy tylko na ogniska do godziny 20.00 i tylko po uzgodnieniu koszt 150,00 zł / 3 godziny. + każda następną 50,00 zł
Cena obejmuje : wynajem miejsca, drewno i kije do kiełbasek.
Wynajęcie kuca dla dzieci na oprowadzanki : 150,00 zł /godzina.